بنیان‌گذار هیات امنای صرفه جویی ارزی به دیار حق شتافت

1 دی 1401

بنیانگذار هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران دکتر عباس شیبانی، اسوه بی مثال زهد و ساده زیستی پنجشنبه مورخ ۱ دی ماه ۱۴۰۱ به دیار حق شتافت.

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی(آن هنگام به اهل ایمان خطاب لطف رسد که ای نفس (قدسی) مطمئن و دل آرام به حضور پروردگارت باز آی که تو خشنود به (نعمت‌های ابدی) او و او راضی از توست.

رحلت جانگداز بنیان گذار هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، اسوه بی مثال زهد و ساده زیستی
جناب آقای دکتر عباس شیبانی را از سوی ریاست، اعضا و همه کارکنان هیات امنای صرفه جویی ارزی حضور خانواده معزز ایشان و ملت بزرگ ایران به ویژه بیماران شریف که رسیدگی و دستگیری از وضعیت ایشان از دغدغه‌های همیشگی آن فرهیخته فرزانه بود، تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید علو درجات اخروی در جوار قرب ربوبی و برای خانواده محترمشان صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستاریم.

پیام دختر مرحوم دکتر شیبانی در خصوص اهدای تاج گل

یقین دارم روح مردی که زهد و پارسایی مرام و مسلکش بود از اسراف و خرج بی فایده، قطعا آزرده خواهد شد لذا از همه بزرگوارانی که به ایشان لطف و محبت دارند؛ مصرانه تقاضا می کنم از اهدای تاج گل وچاپ بنر و خرج‌های دیگر خودداری کنند .در عوض صدقات و خیرات خالصانه، مایه آرامش و شادی روح پدرم خواهد بود. بر من منت خواهید گذاشت و بزرگواری خواهید کرد اگر محبت‌های خود را به هر خیریه مورد اعتماد خود و یا حساب خیریه علی بن ابی طالب که عهده دار ۳۰۰۰ یتیم در خوزستان هستند به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۲۰۳۱۵ بنام مجتمع فرهنگی خیریه امام علی ابن ابیطالب ( ع ) واریز فرمایید. ( آزاده شیبانی )

نظرات :
Go to top