تاکید وزیر بهداشت برتوسعه استراتژیک، احیای صادرات و محصولات جدید

7 اردیبهشت 1402

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از هیات امنای صرفه جویی ارزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارگران و کارکنان این شرکت بر توسعه استراتژیک ، احیای صادرات و محصولات جدید در شرکت تولیدی صنعتی گروه آوا پزشک تاکید کرد و گفت: این قشر زحمت کش با کار جهادی توانسته اند به این درجه از تولید و پیشرفت با محصولات با کیفیت برسند و این مهم قابل تقدیر و قدردانی است.

مدیرعامل شرکت گروه آوا پزشک طی بازدید وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و محصولات تولیدی این شرکت و تاکید برحفظ جایگاه استراتژیک و تولید محصولات جدید و با کیفیت  در این شرکت افزود: این شرکت نخستین و تنها شرکت تولید کننده سرسوزن در خاورمیانه با ظرفیت بیش از حدود 1 میلیارد عدد سرسوزن در سال و بسیار بیشتر از نیاز کل کشور می باشد و در حال حاضر بیش از نیمی از کل نیاز مصرفی کشور توسط شرکت آوا پزشک تولید و عرضه می‌گردد.

احد نورمحمدی اصل با اشاره به اینکه محصولات تولیدی شرکت آوا پزشک از جمله سرسوزن استریل، انواع سرنگ، سرنگ انسولین، سرنگAD، لوله های خونگیری، نیدل آنژیوگرافی، نیدل اسکلروتراپی، اسکالپ وین، هولدر خونگیری و آنژیوکت به صورت صفر تا صد در این شرکت تولید می شود اظهار کرد: حدود 30درصد نیاز کشور در زمینه سرنگ توسط این شرکت تامین می شود.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارگران و کارکنان این شرکت گفت: این قشر زحمت کش با کار جهادی توانسته اند به این درجه از تولید و پیشرفت با محصولات با کیفیت برسند و این مهم قابل تقدیر و قدردانی است.

دکترعین اللهی با بیان اینکه شرکت آوا پزشک با وجود نیروهای توانمند و جوانی که دارد نباید قانع به این سطح از پیشرفت باشد، تاکید کرد: با نیازسنجی محصولات قابل توسعه درکشور و منطقه و با یک برنامه ریزی دقیق باید محصولات بیشتر و با کیفیت تری را به بازار عرضه کند و در این راستا بر مشارکت و همفکری معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کردند.

وی همچنین افزود: شرکت آوا پزشک می تواند با اتکا به توان کیفی محصولات تولیدی و با هدف گذاری بلند مدت صادرات محصولات تولیدی خود را احیا و به بازارهای بین الملی ورود کند.

دکتر عین اللهی با اشاره به همکاری این وزارتخانه برای ایجاد زمینه های افزایش و توسعه محصولات جدید، گفت: این استعداد و توانمندی در مجموعه شرکت آوا پزشک وجود دارد چرا که کیفیت مطلوب کالاهای تولیدی و اطمینان خاطر از تولید پایدار دو اصل مهم در بخش تولید تجهیزات پزشکی محسوب می شود.

نظرات :
Go to top