بسترهای لازم برای بهره برداری از خط تولید آنژیوکت ایجاد شده است

9 شهریور 1402

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت گروه آوا پزشک درهفته دولت از ایجاد بسترهای لازم برای بهره‌برداری خط تولید آنژیوکت خبر داد.

احد نورمحمدی اصل در گفت و گو با خبرنگار وقایع استان مرکزی اظهار کرد: در طی سال ۱۴۰۱ اقدامات لازم برای بهره برداری خط تولید آنژیوکت انجام و پس از اخذ گواهینامه استاندارد و مجوز تولید از اداره کل ملزومات و تجهیزات پزشکی، تولید آزمایشی و فروش محدود از ماه بهمن شروع و با توجه به بازخورد های کیفی مناسب از سوی مصرف کنندگان، در سال جاری توسعه تولید و فروش با جهت گیری تولید با حداکثر ظرفیت در دستور کار قرار گرفته و همزمان با ایجاد اشتغال حدود ۳۰ نفر در حال فعالیت می باشد.

رشد ۱۵ درصدی بودجه تولیدی و فروش شرکت
وی افزود: بودجه تولید و فروش شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، در حدود ۱۵درصد رشد داشته است. در حال حاضر شرکت با حداکثر توان در حوزه تولید سرسوزن و سرنگ در حال فعالیت می باشد و به لطف خداوند متعال و همت والای پرسنل این شرکت شاهد تامین حدود ۲۵ درصد از نیاز سرنگ کشور با کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با شرکت های مطرح دنیا می باشیم. در خصوص سایر محصولات تخصصی نیز بر اساس نیاز بازار مصرف کشور در حال فعالیت می باشند. این تولید حداکثری علاوه برافزایش اشتغالزایی، موجب خودکفایی و یا کاهش نیاز کشور در زمینه واردات این محصولات می شود و همچنین سهم بسرایی در صرفه جویی ارزی ایجاد می کند.

بیش از یک میلیارد عدد انواع سرسوزن پزشکی
مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت گروه آوا پزشک خاطرنشان کرد: شرکت آواپزشک توانایی تولید بیش از یک میلیارد عدد انواع سرسوزن پزشکی را داشته و در حال حاضر ضمن تولید سرسوزن مورد نیاز تولید سرنگ خود (حدود ۲۵۰ میلیون عدد)، بیش از نیمی از نیاز سرسوزن سایر سرنگ سازان را تامین کرده است.
نورمحمدی اصل با بیان اینکه با توجه به ایجاد بسترهای لازم بهره برداری از خط تولید آنژیوکت در سال گذشته، امید است در سال جاری شاهد افتتاح این خط بسیار مهم و استراتژیک باشیم، ادامه داد: یکی از مواردی که در موضوع درمان بیماران حائز اهمیت است، مقوله تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز درمان بیماران با کیفیت مناسب طبق استانداردهای بین المللی است. استفاده از تجهیزات با کیفیت و کاملا منطبق با اصول استاندارد و تولید تجهیزات پزشکی، دغدغه تمامی بیماران است. سیاست شرکت، آوا پزشک همواره براساس تولید محصولات و تجهیزات پزشکی یکبار مصرف با کیفیت بوده است و در این زمینه می توان این شرکت را به عنوان پرچمدار کیفیت مطرح نمود.
وی ادامه داد: با توجه به جهت گذاری صورت گرفته توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت آواپزشک، برنامه افزایش تولید و فروش بر اساس نیازمندی های حوزه درمان و پتانسیل شرکت تدوین و با لطف خداوند شاهد رشد فروش تعدادی و ریالی اغلب محصولات شرکت می باشیم و توانسته ایم با اتکا به توان پرسنل مجرب و متهعد این شرکت در راستای رفع نیاز واردات محصولات یکبار مصرف از قبیل انواع سرنگ های تزریق، انسولین، واکسیناسیون، لوله های خونگیری تحت خلاء و بدون خلاء، سرسوزن های دندانپزشکی، سر سوزن لانست، سرسوزن قلم انسولین، سرسوزن آنژیوگرافی و سوزن اسکالپ وین دارای قدم های موثر برداشته و از خروج ارز جلوگیری نماییم.

تولید انواع سرسوزن های Back Cut با قابلیت کاهش ۲۰ درصدی در میزان احساس درد
مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت گروه آوا پزشک اظهار کرد: از آنجایی که یکی از پارامترهای مهم در حوزه تولید سرسوزن، کاهش میزان احساس درد در هنگام تزریق می باشد و تولید سرسوزن های بدون درد یکی از پروژه های شرکت های مطرح دنیا می باشد، واحد مهندسی این شرکت نیز با تمرکز بر بهبود کیفیت سرسوزن های تولیدی، موفق به کاهش ۲۰ درصدی در میزان احساس درد انواع سرسوزن های Back Cut با تمرکز بر بهینه سازی زوایای نوک گردید. همچنین از دیگر اقدامات قابل توجه، می توان به استقرار نظام های کنترل های داخلی و سیستم بهای تمام شده و همچنین راه اندازی سیستم مدیریت پسماند اشاره کرد.

اشتغالزایی برای ۴۵۰ نفر در آشتیان
نورمحمدی افزود: در حال حاضر تعداد ۳۹۸ نفر در کارخانه آوا پزشک واقع در شهرستان آشتیان مشغول به کار هستند و‌امید است با بهره برداری کامل از خط تولید آنژیوکت، سطح اشتغال در این شرکت در شهر آشتیان به ۴۵۰ نفر افزایش یابد. لازم به توضیح می باشد با توجه به رویکرد هیات مدیره شرکت، اقدامات بسیار موثری در حوزه منابع انسانی شرکت با هدف ارتقا سطح معیشت و رضایتمندی شرکت، از قبیل اصلاح و ارتقا نظام جبران خدمات شرکت، برقرای خدمات رفاهی متنوع سیاحتی و ورزشی، هدایای نقدی و غیر نقدی مناسبتی در طول اعیاد سال، تامین صد درصدی بیمه تکمیلی کامل برای پرسنل و خانواده ایشان، بیمه عمر و مراسم انگیزشی فرزندان پرسنل نیز انجام پذیرفته است.

نظرات :
Go to top