هیچ کمبودی در تولید سرسوزن نیست/ فعالیت کامل تمامی خطوط تولید

10 خرداد 1401

شرکت گروه آوا پزشک طی بیانیه ای اعلام کرد: تمامی خطوط تولیدی این شرکت با ظرفیت کامل در حال فعالیت است و این شرکت در زمینه تولید محصولات خود به ویژه سرنگ و سرسوزن هیچ‌گونه کمبودی ندارد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: شـركت توليـدى و صنعتـى آواپزشـك سالانه نزديك بـه ٨٥ درصـد نيـاز كشـور بـه سرسـوزن يكبـار مصـرف  پزشـكى را تامین می کند ولی متاسفانه در روزهای اخیر برخی دلالان و سودجویان با انتشار اخبار کذب و جعلی به دنبال ایجاد فضای نگرانی در بازار تولید سرسوزن هستند تا زمینه را برای واردات اقلامی که کشور به خودکفایی رسیده است، مهیا سازند.

شرکت گروه آوا پزشک بدین وسیله با انتشار بیانیه ای به اطلاع همه مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان می‌رساند تمامی خطوط تولیدی شرکت آواپزشک با ظرفیت کامل در حال فعالیت است و هیچگونه کاهشی در ظرفیت تولید کارخانه اتفاق نیفتاده است و تامین محصولات شرکت آواپزشک بدون وقفه ادامه دارد.

شرکت گروه تولیدی در پایان این بیانیه ازهمه هموطنان عزیز درخواست می کند اخبار مستند و صحیح  پیرامون این موضوع را فقط از طریق  پایگاه اطلاع رسانی آوا پزشک و رسانه های رسمی کشور دنبال کنند.

 

نظرات :
Go to top