پیام تبریک رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی به مناسبت حلول سال ۱۴۰۲ ؛ اقدامات حمایتی و راهبردی در راستای مهار تورم و رشد تولید انجام خواهد شد

1 فروردین 1402

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران طی پیامی آغاز سال ۱۴۰۲و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» را تبریک گفت و تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان« مهار تورم و رشد تولید» هیات امنای صرفه جویی ارزی در راستای اهداف والای خود اقدامات اساسی، حمایتی و راهبردی را انجام خواهد داد.


پیام مهندس سید حسین صفوی به شرح ذیل است:


یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.


آغاز سال جدید و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان»، نویدی معنوی برای مردم عزیز کشورمان دارد چراکه ربیع القرآن، وعده‌گاه تفضل پروردگار جهانیان برای رستگاری و سعادت بشر، ماه مبارک رمضان تنعمی که انسان از دریچه‌ی آن بندگی را تمرین و در سیر آن به رحمت واسعه الهی نائل خواهد شد. این امید که روزهای خوب در راه و این لحظات آغازین متبرک به ایام عرفانی استجابت دعا و رحمت به یمن برکاتش راه روشن پیشرفت و موفقیت هرچه بیشتر را در سایه‌ی تلاشی گسترده و سخت‌کوشی‌ای بی‌وقفه در سال ۱۴۰۲ پیش‌رویمان بگشاید.
خدای سبحان را شاکریم که در سالی که گذشت در سایه الطاف و عنایت خاصه او توانستیم در هیات امنای صرفه جویی ارزی همانند سال‌های گذشته با تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، یاری رسان بیماران در مقابله با کاهش رنج بیماری‌ها باشیم.
هیات امنای صرفه‌جویی ارزی باتوجه‌ ‌به‌ نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری با عنوان « مهار تورم و رشد تولید» اقدامات حمایتی و راهبردی را در راستای اهداف والای خود همانند فراهم سازی زمینه معالجه همه بیماران در داخل کشور، صرفه جویی ارزی در هزینه‌های درمانی بیماران به کار خواهد برد و حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان داخل کشور خواهد داشت تا انشاالله بتوانیم در راستای مهار تورم و رشد تولید اقدامات ارزشمندی را انجام دهیم.

نظرات :
Go to top